ساک دستی تبلیغاتی یا بگ تبلیغاتی در انواع مختلفی تهیه و تولید می شود. بسته به کاربرد ساک دستی و نوع استفاده مشتریان از آن، جنس و روش چاپ ساک دستی متفاوت خواهد بود. شما می توانید جهت معرفی برند خود از انواع ساک دستی تبلیغاتی استفاده کرده و نام و شعار برند خود را بر روی این محصول درج نمایید.

انواع ساک دستی پارچه ای و کاغذی به دلیل داشتن کاربرد بالا در مصارف روزمره و نیز نقشی که در حفظ محیط زیست دارند، امروزه تبدیل به یکی از نیازهای اساسی زندگی در شهرهای بزرگ هستند. افراد پس از دریافت ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی، آن ها را نگهداری کرده و در موارد مختلف مانند خرید یا نیاز به حمل لباس، اشیاء و ... از آن ها استفاده می کنند. بنابراین این محصولات می توانند یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسبی باشند که می توانید در مناسبت های گوناگون به مشتریان یا کارمندان خود عرضه نمایید.

انواع ساک دستی تبلیغاتی در دو گروه محصول جای می گیرند. هر یک از این محصولات امکان سفارش در رنگ ها و طرح های مختلف همراه با درج لوگوی اختصاصی شما را خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر شما با نحوه چاپ ساک دستی روش های چاپ این محصول را برای شما شرح داده ایم.

روش های چاپ ساک دستی پارچه ای

انواع گوناگون ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی در انواع مختلفی از جمله ساک سوزنی ، ساک دستی برزنتی و ساک دستی کتان یا متقال تولید می شود. شما می توانید ابعاد و رنگ محصول مورد را با توجه به کاربردی که از آن انتظار می رود انتخاب کنید. هرچه وزن و ابعاد محصولی که می خواهید توسط ساک دستی به مشتریان ارائه کنید بیشتر باشد، نیاز به ساک دستی با ابعاد بزرگ تری خواهید داشت. معمولا برای ارائه محصولات با وزن بالاتر، از ساک دستی پارچه ای بیشتر از ساک دستی کاغذی استفاده می شود.

ساک دستی پارچه ای در هر ابعادی به دو روش به یکدیگر متصل می شود. در روش اول قسمت های مختلف ساک دستی به یکدیگر دوخته می شوند. انواع ساک دستی کتان که به آن ساک دستی متقال نیز گفته می شود، به این روش دوخته می شوند. ساک دستی برزنتی نیز محصول دیگری است که به این شیوه دوخته می شود و به دلیل داشتن استحکام بالای پارچه و نحوه دوخت برای حمل محصولات با وزن بالا بسیار مناسب خواهد بود. در مجموع ساک دستی هایی که قطعات آنها به روش دوختی به یکدیگر متصل می شوند، بیشتر از سایر انواع، قابلیت حمل محصولات با وزن بالاتر را دارا هستند.

روش دوم برای اتصال بخش های مختلف ساک دستی ، روش پرسی می باشد. در این روش قسمت های مختلف ساک یا بگ تبلیغاتی توسط دستگاه خاصی به یکدیگر پرس می شوند. این شیوه معمولا برای دوخت ساک دستی سوزنی به کار می رود. ساک دستی های سوزنی معمولا از جنس پارچه لطیف تری تولید می شوند و برای حمل اشیاء با حجم و وزن پایین تر مورد استفاده قرار می گیرند. ساک دستی سرجمع شو یا شوزبگ نیز به همین روش تولید می شود.

پارچه های مورد استفاده در انواع ساک دستی تبلیغاتی بسیار متنوع هستند و مشتریان می توانند به دلخواه خود رنگ پارچه را انتخاب کنند. ضمن آن که امکان چاپ تصاویر و لوگو به صورت رنگی یا سیاه و سفید بر روی تمامی ابعاد ساک دستی وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است اندازه و رنگ دسته ساک دستی یا بگ تبلیغاتی نیز به انتخاب مشتری قابل تغییر خواهد بود.

از انواع ساک دستی پارچه ای که در مجموعه بگیران تولید می شود می توان به ساک دستی پارچه ای دورنگ ، ساک پارچه ای کنار رنگی ، ساک سه طرف کاست دوختنی ، ساک دوشی تبلیغاتی ، ساک پارچه ای دوختی دسته پانچ ، ساک دستی پرسی دسته دار ، ساک پارچه ای باکس بگ و دیگر انواع متنوع ساک دستی سفارشی اشاره نمود.
جهت استعلام قیمت ساک دستی پارچه ای می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بگیران تماس حاصل فرمایید.

روش های چاپ ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی یکی از انواع ساک تبلیغاتی است که غالبا برای مشاغلی استفاده می شود که محصولی سبک و کم حجم برای ارائه دارند. مثلا فروشندگان جواهرات، ساعت، موبایل و ... از این نوع ساک دستی یا بگ تبلیغاتی برای ارائه محصولات خود استفاده می کنند. نوع کاغذ مورد استفاده در ساک کاغذی معمولا از نوع مقوای گلاسه است ولی بنا به کاربرد ساک دستی و نیز سفارش مشتری، این محصول می تواند از انواع کاغذ کرافت نیز ساخته شود.

چاپ ساک دستی کاغذی با استفاده از دستگاه افست هایدلبرگ صورت می گیرد. بسته به سفارش مشتری و به ازای هر تعداد رنگ مورد سفارش، زینک هر رنگ در برج مخصوص آن قرار می گیرد و بر روی مقوای مورد نظر چاپ می گردد. در این روش چاپ، بالاترین کیفیت رنگ بر روی محصول به دست می آید.

انواع ساک دستی کاغذی تولید شده در مجموعه بگیران ، از مقوای 170 تا 250 گرمی تولید شده و قابلیت تحمل وزن تا 5 کیلوگرم را دارا هستند. ضمن آن که لایه سلفون نهایی که بر روی این محصول قرار می گیرد استحکام آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. این محصول جهت ارائه محصولات کم حجم در فروشگاه ها و نمایشگاه ها بسیار مناسب است.

یکی دیگر از انواع ساک دستی کاغذی، ساک دستی کاغذی کرافت است که فست فودها و رستوران ها مشتریان اصلی تهیه آن می باشند. بر روی این محصول که در دو رنگ کرم رنگ وسفید قابل سفارش می باشد، امکان چاپ طرح و لوگوی رستوران ها امکان پذیر است. لازم به ذکر است به دلیل این که در فرآیند چاپ ساک دستی کاغذی کرافت پوشش سلفون حذف شده است، این محصول نسبت به انواع مشابه از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.

توجه داشته باشید که برای دستیابی به محصول با کیفیت نهایی، فرآیند چاپ ساک دستی می بایست حتما زیرنظر متخصصین خبره صورت پذیرد. مجموعه بگیران به کمک متخصصان چاپ و تبلیغات، افتخار دارد یکی از بهترین نمونه های نهایی ساک دستی تبلیغاتی را به شما کارفرمایان گرامی عرضه نماید.

جهت استعلام قیمت ساک دستی کاغذی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بگیران تماس حاصل فرمایید.

تلفن گویا : 63429-021
66563007
66593659 الی 61
شماره پیامگیر تلگرام : 09021012930